HTML

Május 26

2007.05.26. 21:28 | Loona | Szólj hozzá!

Először is írnék pár gondolatot magamról, csak annyit amennyi szükséges a témához...
25 éves vagyok, és félig meddig szingli. Hogy ez hogy lehet? Egyszerű. Van egy pasas, akibe szerelmes vagyok, és tulajdonképpen együtt is vagyunk, de váltig állítja, hogy csak barátok vagyunk... Ahhoz képest, hogy szinte minden szabadidőnket együtt töltjük, nálam lakik szinte, az én autómat használja... És azt mondja szeret is, de... Csak barátok vagyunk. Pedig szeretném, hogyha jóval több lenne.Ő nem akarja, és hogy miért, arról nem nyilatkozik. Csak annyit tud mondani, hogy én nem teszek semmit a kapcsolatunkért. Ezzel viszont több probléma is van. Ad egy: nem tudom, mi a fenét tehetnék. Ad kettő: ő nem tudja mit akar, én igen. Ad három: milyen nem létező kapcsolatért tegyek én bármit is? Ad négy: ő sem tesz érte semmit... ellene annál inkább. Hiszen őt elsősorban saját maga érdekli, aztán jönnek a nők, akivel "csak barátok" (persze, ugyan úgy, ahogy velem...), aztán az autó, aztán haverok, én pedig csendesen várakozom a lista végén.
Nem tudom mit tegyek. Várjak türelmesen, és tűrjek (hogy miket, azt majd leírom...), vagy próbáljak mást keresni? Vagy csak fogjam fel, hogy nem egyszerű velem, és aki engem elvisel, azt én nem viselem, mert az már papucs?

A bejegyzés trackback címe:

https://loona.blog.hu/api/trackback/id/tr987579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása