HTML

Augusztus 25

2007.08.25. 12:46 | Loona | 1 komment

Az elmúlt egy hónap alatt semmi nem történt, hanem az elmúlt öt nap!!!

A jégvihar elverte szerelmem autóját (én megúsztam, nálunk csak borsó nagyságú jegek estek úgy fél percig), aztán a minap totálkárra is törte. Ő szerencsésen megúszta, de az autónak annyi. Most várom, mikor költözik vissza hozzám, mert csak napok kérdése. Megint odaadtam neki az autót. Kicsit izgulok, nehogy őt is megtörje, de muszáj segítenem neki. Nem azért, mert várok cserébe valamit, vagy mert jóságos szamaritánus érdemrendre törekszem, hanem csak egyszerűen muszáj. Nem hagyhatom én is cserben.
Pedig az érzelmeimben is sokminden változott. Nem is az érzelmeimben, hanem inkább a felfogásomban. Rájöttem, hogy bármennyire is szeretném, nem lehetek boldog vele. Nem tudja nekem azt nyújtani, amit elvárok egy férfitől, és én sem tudom neki azt nyújtani, amit ő elvár egy nőtől. Soha nem fogom tudni elviselni a kismillió lánybarátját, akik folyamatosan hívogatják. Úgy általában, az élethez való hozáállása elfogadhatatlan nekem.
A baj csak az, hogy mást nem tudok szeretni. Próbáltam, nem kétszer, de nem megy. Tehát egy út van előttem. Lemondok mindenről, ami nekem fontos volt valaha is, és próbálom tudatosítani magamban, hogy jobb, ha örökre egyedül maradok. Belefáradtam ebbe az egész küzdelembe. Elvégre valakinek boldogtalannak is kell lennie. És én az is vagyok. elkeserít, hogy nem sikerült. Nem csak egy cél, az egész életem egy hatalmas kudarc. Ha egyetlen dolgot megváltoztathatnék az életemben, akkor az az lenne, hogy ne ismerjem meg a szerelmemet. Mivel ezt nem lehet megváltoztatni, bele kell nyugodnom, hogy szikrányi esélyem sincs arra, hogy valaha is boldog legyek. Nekem ez jutott.

A bejegyzés trackback címe:

https://loona.blog.hu/api/trackback/id/tr30148595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása