HTML

Május 27 reggel

2007.05.27. 08:20 | Loona | 1 komment

Szörnyű éjszakán vagyok túl. gyógyszer ellenes vagyok, de tegnap éjjel muszáj volt bevennem egy fél Xanaxot, hogy el tudjak aludni. Történt ugyanis, hogy tegnap este írtam egy SMS drága szerelmemnek, hogy merre fele van. Nem vagyok az az ellenőrizgető, minden percről számot kérő csajszi, de mivel nála van az autóm, így szeretem tudni, hogy merre járkál. (mármint az autó, nem ő!!!) Kiderült, megint az exénél töltötte az éjszakát. Hogy azt a csajt miért nem tudja megnevelni egy picit a férje?!?!? Felhívtam, hogy hozza vissza az autót azonnal, de még mindig nem ért ide, pedig az a r****c csak pár kilométerre lakik.Mondjuk, amikkor felhívtam a pasast, ő csak annyit kérdezett röhögve, hogy mindent beveszek-e, szóval nem tudom mi is van. Akkor hazudott, mikor azt az SMS-t az exe nevében írta alá, és tényleg dolgozott, vagy akkor, amikor próbálta úgy beállítani a dolgot, mintha csak vicc lenne. Mindkettő nagyon megalázó. És igen, könnyen beveszem, hogy a kis vagi férje elutazott, és ő rögtön valami átlátszó indokkal odahívta. Volt már ilyen. Akkor állítólag rosszul volt, és az "életmentő" gyógyszer épp elfogyott... Épp akkor, és az én másik városban élő szerelmemet tudta csak felhívni. Szegény, biztos remete, és senki mást nem ismer a városban... Én meg csak vártam, mert persze nem szólt, és ha nem írok neki, akkor reggel csak leshettem volna, hogy hoppá, autó sehol, nem tudok dolgozni menni.Amikor pedig kérdeztem, hogy mégis, merre járt, a képembe hazudott, hogy egy fiúhaverjánál volt. Pár nappal később vallotta csak be, hogy az egész éjszakát ott töltötte. Szóval,azt hiszem, érthető, hogy a nőügyeivel kapcsolatban nincs egy szikrányi humorérzékem sem.
Az a legnagyobb gond, hogy szeretem. Még most is. Kicsit ugyan forog a gyomrom a gondolattól, hogy egész éjjel az ex karjaiban volt, vele szeretkezett, de lenyelem. Tudom, hogy oltári nagy barom vagyok, de fontos nekem, szeretem, nem akarom újra elveszteni, ezért inkább eltűröm a folyamatos megalázást, azt hogy kihasznál, hogy csak egy pótlék vagyok, amíg nem talál valaki jobbat. Hogy az autóm fontosabb neki, mint én. Na mindegy, most elég ennyi, majd este jelentkezem a fejleményekkel, ha egyáltalán lesznek. Lehet, hogy be kéne kapcsolni a telefonomat??? Á felesleges, MSN-en úgyis elérne, ha akarna valamit.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://loona.blog.hu/api/trackback/id/tr9887702

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: recommended site 2019.02.10. 11:03:41

Vicces Boeing festés Dél-Afrikából - Fékszárny

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.05.27. 09:05:48

Igazad van.Oltári nagy barom vagy!Megérdemled,amit kapsz!!!!
süti beállítások módosítása