HTML

Május 27 délután

2007.05.27. 18:05 | Loona | Szólj hozzá!

Update: Állítólag a haverjai küldték azokat az SMS-eket. Nem tudom, elhigyjem-e. Oké, tudom, hogy annyira sötétek, hogy hozzájuk képest a fekete lyuk világít, de kegyetlenek is? Nekik az csak egy jó vicc, hogy kishíján dobtam a szerelmem? Nem tudok dönteni.
Legalább az autóm itthon van, és állítólag még az olaját is kicserélték.Ő maga most sincs itt, állítólag az egyik fiúhaverjával van. Egyre kevésbé tudok bízni benne. Pedig szeretem. És jó lenne, ha tudnék bízni, de ez most nagyon nagy törés volt... A haverok írták... Azért kételkedem, mert soha, egy tizedmásodpercre sem téveszti szem elől a telefonját. Ez kb olyan, mint a szakrális laptop, amire még csukott állapotban is bűn ránézni. Ha gépezik, és olyan irányból állok pár másodpercre, ahonnan láthatom mit csinál (általában társkereső rovatokat böngészik, MSN-ezik az eddigi trófeáival, vagy fórumozik és blogol valahol, és amint megtudtam, rólam is írogat. Amint azt informátoraimtól tudom, valószínűsíthetően nem túl kedves dolgokat...), akkor becsukom a szemem, vagy elfordítom a fejem. Mindegy, csak ne lássam. Amúgy is... attól tartok olyat láthatnék, ami szembesít a valósággal, és tényleg ejtenem kéne. Kíváncsi vagyok, ma éjjel itt alszik-e. Megpróbál-e kiengesztelni. Nem hiszem, nem az a típus. Ő azon az állásponton van, hogy én vagyok a hülye, amiért elhittem, hogy újfent az exével tölti az éjszakát. De ez nem hihetetlen!!! Nála nem! És mivel nála a barátságnak a szex is a része, az exével pedig barátok... Jó lenne szövetkezni a libuci férjével. Ha csak annyit sikerülne elérnünk, hogy ne töltsenek többet együtt egy éjszakát sem, már nagyon boldog lennék. Azzal a gyógyszervivős üggyel is vannak kételyeim. Ha az a baja a csajnak, amit mond, akkor azt a bogyót folyamatosan szedni kell, nemcsak akkor, ha rosszul van. Plusz, az öcsémnek ugyan az a betegsége van, de mikor róla beszélünk, hogy szegény mennyire beteg, akkor elbagatelizálja, hogy csak felfújjuk az egészet.Tehát, azalatt, amíg együtt éltek vagy nem jött tisztába a betegség mibenlétével és veszélyességével, vagy nem is beteg a csajszi...
Exekről szólva: tegnap én is beszéltem vagy egy órát az exemmel. Kölcsön akarta kérni a fényképezőgépet, mert utazik a cégével. Jól eldumálgattunk. Egy biztos. Többé senki nem lesz hozzám olyan kedves, mint ő volt. Ő tényleg szeretett, csak részemről kihűlt a kapcsolat. Szerencsére barátok tudtunk maradni, annak ellenére, hogy mennyire rondán elbántam vele... Szegény! Ha elmondanám neki, hogy hazugság volt az a két év, nem voltam bele soha szerelmes, és egy másik pasi miatt dobtam magyarázat nélkül... Most bezzeg viszakapom mindazt az ocsmányságot, amit ellene elkövettem. Gyorsan dolgozik a sors... Ő egyébként még mindig szerelmes belém... Most pl. Németországból rendelt nekem egy bögrét, és egy egéralátétet, ami passzol az autómhoz. Csak mert tudja, hogy mennyire fan vagyok... Csak tudnám miből rendelte és hogyan!!! Nulla pénz, mert nagyon keveset keres, és nulla nyelvtudás, mégis a német shopból rendelt (a magyart nem találta meg, amúgy is az átmenetileg zárva van) ... Ha ez nem szerelem...

Ha egyedül kell töltenem az éjszakát, akkor este még jelentkezem...

A bejegyzés trackback címe:

https://loona.blog.hu/api/trackback/id/tr4387915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása